Capitol Park Leskovac, tržni centar u čiju je izgradnju uloženo 10 miliona evra od strane britanske kompanije “Poseidon Group” i belgijske kompanije “Mitiska REIM“, otvoren je 9. maja. Kompleks koji je sagrađen na parceli površine 16,500 m2 i ima 6,500 m2 prodajnog prostora, nalazi se u centru grada, u ulici 28. marta, u neposrednoj blizini gusto naseljene rezidencijalne zone i autoputa E75. 

Svečanom otvaranju prvog modernog ritejl parka u Leskovcu prisustvovali su gradonačelnik dr Goran Cvetanovic i drugi gradski funkcioneri, kao i predstavnici investitora i zakupaca.

“Sa velikim zadovoljstvom otvaramo naš četvrti po redu ritejl park u Srbiji. Poseidon je prisutan u Srbiji više od decenije kao grupacija koja se bavi investiranjem, razvojem i upravljanjem komercijalnim nekretninama, a samo u poslednjih pet godina otvorili smo Capitol Parkove u Šapcu, Somboru i Beogradu. Pored tržnog centra u Leskovcu, planiramo otvaranje sličnog kompleksa u Zaječaru do kraja meseca,” rekao je James Gunn, direktor Poseidon Grupe u Srbiji..

Gradonačelnik dr Goran Cvetanović je naglasio da Leskovac postaje sve više prepoznatljiv kao grad građevinarstva i novih investicija.  Takođe je istakao da je Srbija na pravom putu, i da će samo ovaj projekat u Leskovcu doneti 200 novih radnih mesta čime će se smanjiti nezaposlenost u gradu i okolini.

Tržni centar ima šesnaest prodavnica među kojima su eminentni strani i domaći brendovi, kao što su Deichmann, Exclusive exchange, Gigatron, Intersport, Koton, LC Waikiki, Lilly, Maxi hipermarket, Moka café, N Sport, Nefa, Opposite, Pertini, Sinsay, Telenor i Top Shop.

Maxi će po prvi put ponuditi svoje proizvode Leskovčanima u okviru Capitol Parka. “Izuzetno nam je drago da se naša prodajna mreža širi. Otvaranje Maxi supermarketa u okviru Capitol Parka je prilika da se još više približimo našim kupcima u Leskovcu i tako im omogućimo da na jednom mestu pronađu sve što im je potrebno za domaćinstvo i članove njihovih porodica. Naš asortiman obuhvata veliki broj prehrambenih i drugih artikala za domaćinstvo, naši proizvodi su uvek sveži, cene povoljne, a osoblje pruža usluge profesionalno i ljubazno po čemu su naši supermarketi poznati,” istakla je Milica Popovic, menadžer za korporativne komunikacije u Delhaize Srbija.

Nakon svečanog otvaranja, posetioci su imali priliku da kupe proizvode po promotivnim cenama, kao i da uživaju u različitim zabavnim sadržajima u okviru kompleksa. Takođe su uživali u zabavnom programu leskovačkog kulturnog centra, koncertu Tropico benda, kao i vatrometu, čime je završen celodnevni program.